FORD KUGA
ОГЛЯД
ТЕХНОЛОГІЇ
ТЕХНІЧНА ІНФОРМАЦІЯ
КОМПЛЕКТАЦІЇ
КОЛЬОРИ
ЗМІСТ
ТЕХНІЧНА ІНФОРМАЦІЯ
Двигуни
Автоматична 8-ми ступенева коробка перемикання передач
Привод
Підвіска
Розміри
Дизелі двигуни Ford EcoBlue
Бензиновий двигун Ford EcoBoost
Двигуни
Дизелі двигуни FORD ECOBLUE
Бензиновий двигун FORD ECOBOOST
Дизелі двигуни EcoBlue потужні, екологічні, працюють тихо та плавно, мають надзвичайно низьке споживання палива та низькі експлуатаційні витрати. Розробляючи нові мотори, було взято за зразок динаміку та технології титулованих бензинових двигунів EcoBoost.
Бензиновий двигун EcoBoost використовує комбінацію безпосереднього впорскування палива та турбонаддуву, а також технологію деактивації циліндрів, щоб забезпечити фантастичну потужність і надзвичайну ефективність.
Викиди СО2 (г/км)
170-149
Викиди СО2 (г/км)
150-146
Привод
Передній/Повний
Привод
Передній/Повний
Витрати пального, (л/100 км)
6.5-5.7
Витрати пального, (л/100 км)
6.6-6.4
Автоматична 8-ми ступенева коробка перемикання передач
Нову восьмиступеневу автоматичну коробку передач Ford із швидким перемиканням розроблено, щоб додатково оптимізувати витрату палива та швидкість реагування. У цій коробці використані нижченаведені системи:
1. Адаптивне регулювання моменту перемикання передач, що аналізує індивідуальні манери керування для оптимізації моменту перемикання передач;
2. Адаптивний контроль якості перемикання передач, що аналізує інформацію про автомобіль і дорожню обстановку, щоб допомогти регулювати тиск зчеплення для стабільно плавного перемикання передач.
Чому АКПП Ford Kuga можна назвати інтелектуальною?
1. Автоматичне повернення в положення (P), якщо:
• запалювання було вимкнено;
• двері водія було відчинено за непристебнутого ременя безпеки водія;
• ремінь безпеки водія було відстебнуто за відчинених дверей водія.
2. Робота з системою автоматичного паркування
• АКПП Ford Kuga здатна самостійно вмикати потрібний режим для автоматичного паркування.
3. Робота з системою допомоги на ухилі
• допомагає підтримувати швидкість автомобіля під час спуску з ухилу.
Що дає більша кількість передач?
• Більша кількість передач підвищує ККД, а отже економить пальне;
• Високотехнологічна КПП;
• Комфорт від плавності перемикання.
Привод та режими руху
Система AWD постійно відстежує умови руху та автоматично регулює розподіл крутного моменту між передніми та задніми колесами (кожні 16 мс) для максимально ефективного виконання поворотів і постійного відмінного зчеплення з дорожнім покриттям. Під час нормальної роботи крутний момент подається на передні колеса. Система AWD спрямовує крутний момент на задні колеса при необхідності в наступних умовах:
• Виявлено різницю обертання між передніми та задніми колесами;
• Транспортний засіб сильно прискорюється;
• Транспортний засіб сильно маневрує.
Система повного привода надає автомобілю деякі позашляхові можливості. Під час їзди бездоріжжям на низькій швидкості в умовах високого навантаження необхідно використовувати нижчу передачу, коли це можливо. Робота на нижчій передачі максимально збільшує охолоджувальну здатність двигуна та коробки передач. У важких умовах експлуатації кондиціонер повітря може час від часу вмикатися та вимикатися, щоб захистити двигун від перегріву.
Виберіть свій режим руху
Нормальний
Цей режим, напевно, буде вашим основним. Він ідеально підходить для повсякденної експлуатації на мокрих чи сухих асфальтованих дорогах. Золота середина між азартною їздою та зручністю.
Слизько
Щоб поліпшити керованість на льоді, воді, траві чи гравії, цей режим регулює реакцію педалі та протибуксувальну систему.
Еко
Відповідає своїй назві. Еко допомагає досягти максимальної ефективності, економічності та збільшити запас ходу.
Спортивний
Збільшує тяговитість, робить перемикання передач швидшим і більш динамічним та дає коробці передач змогу утримувати передачу довше, що поліпшує прискорення під час перемикання передач. Для дорожньої їзди в спортивному стилі.
Глибокий сніг/пісок
Регулює алгоритм перемикання передач, реакцію педалі, протибуксувальну систему та конфігурацію привода, поліпшуючи керованість автомобіля в глибокому снігу чи піску.
Більше деталей Ви зможете знайти в інструкції по експлуатації.
Підвіска
Ford Kuga оснащений передньою підвіскою МакФерсона і задньою незалежною багатоважільною підвіскою із стабілізатором (тільки для повного приводу).
Багатоважільна підвіска – це:
• комфорт;
• відсутність сильних ударів на кузов;
• збільшене зчеплення коліс з дорогою;
• можливість поперечного і подовжнього регулювання.
Наявність стабілізатора значно знижує ризик заносу при проходженні повороту, так як забезпечує безперервний контакт коліс з дорожнім покриттям.
Розміри
ОГЛЯД
ТЕХНОЛОГІЇ
Ford Co-Pilot 360
Адаптивний круїз-контроль
Активна допоміжна система паркування
Система утримання смуги руху
Контроль мертвих зон
Система Cross Traffic Alert
Асистент проїзду перехресть
Допоміжна система уникнення зіткнень
Адаптивне освітлення з динамічними світлодіодними фарами
Додаткові технології для Вашого комфорту
Система безключового відкриття багажного відділення
Складання сидінь другого ряду
5 зірок безпеки (Euro NCAP)
ТЕХНІЧНА ІНФОРМАЦІЯ
КОМПЛЕКТАЦІЇ
КОЛЬОРИ
Дизелі двигуни EcoBlue потужні, екологічні, працюють тихо та плавно, мають надзвичайно низьке споживання палива та низькі експлуатаційні витрати. Розробляючи нові мотори, було взято за зразок динаміку та технології титулованих бензинових двигунів EcoBoost.
Викиди СО2 (г/км)
170-149
Привод
Передній/Повний
Трансмісія
Автоматична 8-ми ступенева
Витрати пального, (л/100 км)
6.5-5.7
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ
Бензиновий двигун EcoBoost використовує комбінацію безпосереднього впорскування палива та турбонаддуву, а також технологію деактивації циліндрів, щоб забезпечити фантастичну потужність і надзвичайну ефективність.
Викиди СО2 (г/км)
150-146
Привод
Передній/Повний
Трансмісія
Автоматична 8-ми ступенева
Витрати пального, (л/100 км) 6.6-6.4
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ
Автоматична 8-ми ступенева коробка перемикання передач
Нову восьмиступеневу автоматичну коробку передач Ford із швидким перемиканням розроблено, щоб додатково оптимізувати витрату палива та швидкість реагування. У цій коробці використані нижченаведені системи:
1. Адаптивне регулювання моменту перемикання передач, що аналізує індивідуальні манери керування для оптимізації моменту перемикання передач;
2. Адаптивний контроль якості перемикання передач, що аналізує інформацію про автомобіль і дорожню обстановку, щоб допомогти регулювати тиск зчеплення для стабільно плавного перемикання передач.
Чому АКПП Ford Kuga можна назвати інтелектуальною?
1. Автоматичне повернення в положення (P), якщо:
• запалювання було вимкнено;
• двері водія було відчинено за непристебнутого ременя безпеки водія;
• ремінь безпеки водія було відстебнуто за відчинених дверей водія.
2. Робота з системою автоматичного паркування
• АКПП Ford Kuga здатна самостійно вмикати потрібний режим для автоматичного паркування.
3. Робота з системою допомоги на ухилі
• допомагає підтримувати швидкість автомобіля під час спуску з ухилу.
Що дає більша кількість передач?
• Більша кількість передач підвищує ККД, а отже економить пальне;
• Високотехнологічна КПП;
• Комфорт від плавності перемикання.
Привод
Система AWD постійно відстежує умови руху та автоматично регулює розподіл крутного моменту між передніми та задніми колесами (кожні 16 мс) для максимально ефективного виконання поворотів і постійного відмінного зчеплення з дорожнім покриттям. Під час нормальної роботи крутний момент подається на передні колеса. Система AWD спрямовує крутний момент на задні колеса при необхідності в наступних умовах:
• Виявлено різницю обертання між передніми та задніми колесами;
• Транспортний засіб сильно прискорюється;
• Транспортний засіб сильно маневрує.
Система повного привода надає автомобілю деякі позашляхові можливості. Під час їзди бездоріжжям на низькій швидкості в умовах високого навантаження необхідно використовувати нижчу передачу, коли це можливо. Робота на нижчій передачі максимально збільшує охолоджувальну здатність двигуна та коробки передач. У важких умовах експлуатації кондиціонер повітря може час від часу вмикатися та вимикатися, щоб захистити двигун від перегріву.
Виберіть свій режим руху
Нормальний
Цей режим, напевно, буде вашим основним. Він ідеально підходить для повсякденної експлуатації на мокрих чи сухих асфальтованих дорогах. Золота середина між азартною їздою та зручністю.
Слизько
Щоб поліпшити керованість на льоді, воді, траві чи гравії, цей режим регулює реакцію педалі та протибуксувальну систему.
Еко
Відповідає своїй назві. Еко допомагає досягти максимальної ефективності, економічності та збільшити запас ходу.
Спортивний
Збільшує тяговитість, робить перемикання передач швидшим і більш динамічним та дає коробці передач змогу утримувати передачу довше, що поліпшує прискорення під час перемикання передач. Для дорожньої їзди в спортивному стилі.
Глибокий сніг/пісок
Регулює алгоритм перемикання передач, реакцію педалі, протибуксувальну систему та конфігурацію привода, поліпшуючи керованість автомобіля в глибокому снігу чи піску.
Більше деталей Ви зможете знайти в інструкції по експлуатації.
Ford Kuga оснащений передньою підвіскою МакФерсона і задньою незалежною багатоважільною підвіскою із стабілізатором.
Багатоважільна підвіска – це:
• комфорт;
• відсутність сильних ударів на кузов;
• збільшене зчеплення коліс з дорогою;
• можливість поперечного і подовжнього регулювання.
Наявність стабілізатора значно знижує ризик заносу при проходженні повороту, так як забезпечує безперервний контакт коліс з дорожнім покриттям.
Розміри