Ford Co-Pilot360TM

Адаптивний круїз-контроль

Адаптивний круїз-контроль із функцією зупинки та старту, вирівнювання по центру смуги руху та розпізнавання знаків обмеження швидкості.

Функція зупинки та старту підтримує комфортну дистанцію до автомобіля попереду й навіть може змусити ваш автомобіль зупинитися та знову почати рух залежно від дорожньої обстановки;

Допоміжна система вирівнювання по центру смуги руху відстежує розділювальні лінії на дорозі та злегка повертає кермо, допомагаючи автомобілю залишатися посередині смуги руху;

Допоміжна система розпізнавання знаків обмеження швидкості спроможна регулювати швидкість у встановлених законом межах, відстежуючи знаки обмеження.

Система об’їзду перешкод (маневрування) призначена для застосування як у міських умовах, так і на швидкісних магістралях, використовує радар і камеру для виявлення попереду нерухомих машин або автомобілів, що рухаються повільно, і забезпечує підтримку під час кермування, щоб водій міг виконати об’їзний маневр у разі виникнення небезпеки неминучого зіткнення.

Активна допоміжна система
пар­кування

Система утримання

смуги руху

Активна допоміжна система пар­кування 2 (другого покоління) перемикає передачі й керує педалями акселератора та гальма: водію достатньо натиснути кнопку, щоб увімкнути повністю автоматичне виконання маневрів під час паркування (лише для AT8).

Камера виводить усе, що розташовано за вами, на екран, вмонтований у центральну консоль, та автоматично вмикається, коли ви вибираєте передачу заднього ходу. Система також відображає віртуальні лінії орієнтири, допомагаючи вам паркуватися в найтісніших місцях.

Система запобігання виїзду на іншу смугу руху (Lane Keeping Aid) складається з двох основних систем і працює під час руху на швидкості понад 65 км/год автомагістралями та міжміськими дорогами з видимою розміткою. Водій може в будь-який момент скасувати роботу системи.

Попередження про виїзд на іншу смугу руху допомагає утримувати автомобіль на його смузі руху. Вібрація керма попереджає вас, якщо було виявлено незапланований виїзд за межі смуги.

Допомога в запобіганні виїзду на іншу смугу руху повертає кермо в бік поточної смуги руху в разі незапланованого виїзду за межі смуги.

Контроль мертвих зон

Система Cross Traffic Alert

BLIS із системою допомоги в запобіганні виїзду на іншу смугу руху. Ця нова система відстежує мертву зону водія, розпізнаючи автомобілі, що наближаються ззаду, під час руху багаторядною дорогою. Якщо водій сигналізує про зміну смуги руху або система керування розпізнає зміну смуги, коли до мертвої зони наближається інший автомобіль, система повертає кермо в протилежному напрямку, запобігаючи можливому зіткненню та повідомляючи водію, що йому слід відкласти зміну смуги.

Система Cross Traffic Alert, яка під час виїзду з місця паркування заднім ходом попереджає водія про транспортні засоби, які незабаром проїдуть позаду машини в поперечному напрямку. Якщо водій не реагує на попередження, система може застосувати гальма, що дасть змогу уникнути зіткнення або мінімізувати його наслідки.

Асистент
проїзду перехресть

Допоміжна система уникнення зіткнень

Система виявлення зустрічного трафіку при повороті наліво. Якщо при виконанні маневру буде виявлена безпосередня небезпека, автомобіль сам повністю зупиниться, попередивши про це водія.

Ця функція знаходиться в режимі очікування кожного разу при включенні двигуна і активується при включенні покажчика повороту наліво.

Допоміжна система уникнення зіткнень із виявленням пішоходів контролює відстань від вас до інших автомобілів, велосипедів і пішоходів і спроможна попередити вас про загрозу зіткнення.

Адаптивне освітлення
з динамічними світлодіодними фарами

Ефектні передові світлодіодні фари забезпечують дуже яскраве освітлення вночі та в умовах поганої видимості. Динамічні світлодіодні фари з повним адаптивним освітленням використовують камеру, щоб змінити форму світлового пучка. Система освітлює повороти ще до того, як ви починаєте їх проходити, полегшуючи керування автомобілем вночі.

Система освітлення з використанням дорожніх знаків розпізнає наближення до кругової розв’язки чи знаку зупинки та змінює пучок світла фар залежно від конфігурації дороги;

Система завчасного освітлення поворотів використовує дорожню розмітку для виявлення поворотів дороги й освітлює повороти що до того, як ви починаєте їх проходити;

Дальнє світло без засліплення регулює кут нахилу фар, щоб забезпечити максимальне освітлення, тоді як передня камера допомагає системі захистити інших водіїв від засліплення.

Пучок світла в житловій зоні

(до 30 км/год)

Пучок світла в місті

(31-50 км/год)

Пучок світла для несприятливих

погодніх умов

Пучок світла за містом

(51-100 км/год)

Динамічні поворотні ліхтарі

(кут повороту керма)

Пучок світла для виконання маневрів

(вибрано передачу заднього ходу)

Пучок світла на автотрасі

(понад 110 км/год)

Статичні поворотні ліхтарі

(кут повороту керма або ввімкнення

індикатора на швидкості до 40 км/год)

Додаткові технології
для вашого комфорту

Система безключового відкриття багажного відділення

Складання
сидінь другого ряду

5 зірок безпеки (Euro NCAP)

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

 

Ford Co-Pilot360TM

Адаптивний круїз-контроль

Адаптивний круїз-контроль із функцією зупинки та старту,   вирівнювання по центру смуги руху та розпізнавання знаків обмеження швидкості.

Функція зупинки та старту підтримує комфортну дистанцію до автомобіля попереду й навіть може змусити ваш автомобіль зупинитися та знову почати рух залежно від дорожньої обстановки;

Допоміжна система вирівнювання по центру смуги руху відстежує розділювальні лінії на дорозі та злегка повертає кермо, допомагаючи автомобілю залишатися посередині смуги руху;

Допоміжна система розпізнавання знаків обмеження швидкості спроможна регулювати швидкість у встановлених законом межах, відстежуючи знаки обмеження.

Система об’їзду перешкод (маневрування) призначена для застосування як у міських умовах, так і на швидкісних магістралях, використовує радар і камеру для виявлення попереду нерухомих машин або автомобілів, що рухаються повільно, і забезпечує підтримку під час кермування, щоб водій міг виконати об’їзний маневр у разі виникнення небезпеки неминучого зіткнення.

Активна допоміжна система паркування

 

Активна допоміжна система пар­кування 2 (другого покоління) перемикає передачі й керує педалями акселератора та гальма: водію достатньо натиснути кнопку, щоб увімкнути повністю автоматичне виконання маневрів під час паркування (лише для AT8).

Камера виводить усе, що розташовано за вами, на екран, вмонтований у центральну консоль, та автоматично вмикається, коли ви вибираєте передачу заднього ходу. Система також відображає віртуальні лінії орієнтири, допомагаючи вам паркуватися в найтісніших місцях.

Система утримання смуги руху

Система запобігання виїзду на іншу смугу руху (Lane Keeping Aid) складається з двох основних систем і працює під час руху на швидкості понад 65 км/год автомагістралями та міжміськими дорогами з видимою розміткою. Водій може в будь-який момент скасувати роботу системи.

Попередження про виїзд на іншу смугу руху допомагає утримувати автомобіль на його смузі руху. Вібрація керма попереджає вас, якщо було виявлено незапланований виїзд за межі смуги.

Допомога в запобіганні виїзду на іншу смугу руху повертає кермо в бік поточної смуги руху в разі незапланованого виїзду за межі смуги.

Контроль мертвих зон

BLIS із системою допомоги в запобіганні виїзду на іншу смугу руху. Ця нова система відстежує мертву зону водія, розпізнаючи автомобілі, що наближаються ззаду, під час руху багаторядною дорогою. Якщо водій сигналізує про зміну смуги руху або система керування розпізнає зміну смуги, коли до мертвої зони наближається інший автомобіль, система повертає кермо в протилежному напрямку, запобігаючи можливому зіткненню та повідомляючи водію, що йому слід відкласти зміну смуги.

Система Сross Traffic Alert

Система Cross Traffic Alert, яка під час виїзду з місця паркування заднім ходом попереджає водія про транспортні засоби, які незабаром проїдуть позаду машини в поперечному напрямку. Якщо водій не реагує на попередження, система може застосувати гальма, що дасть змогу уникнути зіткнення або мінімізувати його наслідки.

Асистент проїзду перехресть

Система виявлення зустрічного трафіку при повороті наліво. Якщо при виконанні маневру буде виявлена безпосередня небезпека, автомобіль сам повністю зупиниться, попередивши про це водія.

Ця функція знаходиться в режимі очікування кожного разу при включенні двигуна і активується при включенні покажчика повороту наліво.

Допоміжна система уникнення зіткнень

Допоміжна система уникнення зіткнень із виявленням пішоходів контролює відстань від вас до інших автомобілів, велосипедів і пішоходів і спроможна попередити вас про загрозу зіткнення.

Адаптивне освітлення
з динамічними світлодіодними фарами

Ефектні передові світлодіодні фари забезпечують дуже яскраве освітлення вночі та в умовах поганої видимості. Динамічні світлодіодні фари з повним адаптивним освітленням використовують камеру, щоб змінити форму світлового пучка. Система освітлює повороти ще до того, як ви починаєте їх проходити, полегшуючи керування автомобілем вночі.

Система освітлення з використанням дорожніх знаків розпізнає наближення до кругової розв’язки чи знаку зупинки та змінює пучок світла фар залежно від конфігурації дороги;

Система завчасного освітлення поворотів використовує дорожню розмітку для виявлення поворотів дороги й освітлює повороти що до того, як ви починаєте їх проходити;

Дальнє світло без засліплення регулює кут нахилу фар, щоб забезпечити максимальне освітлення, тоді як передня камера допомагає системі захистити інших водіїв від засліплення.

Пучок світла в житловій зоні (до 30 км/год)

Пучок світла для несприятливих

погодніх умов

Пучок світла за містом (51-100 км/год)

Динамічні поворотні ліхтарі

(кут повороту керма)

Пучок світла в місті (31-50 км/год)

Пучок світла для виконання маневрів

(вибрано передачу заднього ходу)

Пучок світла на автотрасі
(понад 110 км/год)

Статичні поворотні ліхтарі
(на швидкості до 40 км/год)

Додаткові технології
для вашого комфорту

Система безключового відкриття багажного відд ілення

Складання сидінь другого ряду

Результати випробувань Euro NCAP